arta

ساخت وبلاگ

اگر حیوان خانگی داشته باشید از مشکلات این حیوانات با خبر هستید و با بیماری‌های حیوانات آشنا هستید. حیوانات نیز بسته به شرایطی که در آن قرار دارند به بیماری‌های مختلفی دچار می‌شوند که اگر به ‌سرعت نوع بیماری مشخص و درمان آن شروع نشود موجب آسیب‌های جدی و در اکثر موارد مرگ حیوان می‌شود، از این رو اگر علائمی مشکوک و غیر طبیعی در حیوان خود مشاهده کردید باید به ‌سرعت به یک کلینیک و دامپزشک مراجعه کنید.

 

arta...
ما را در سایت arta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari fsluv بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 16 تير 1399 ساعت: 14:01

اگر پاهای شما گزگز می کند و یا مدام به خواب می رود و دچار سرگیجگی و تعریق زیاد می شوید، این امکان وجود دارد که “چربی خون” شما بالا رفته باشد.

 

arta...
ما را در سایت arta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari fsluv بازدید : 152 تاريخ : دوشنبه 16 تير 1399 ساعت: 14:00

رنو، یک شرکت خودرو سازی فرانسوی می باشد که در زمینه طراحی و تولید کلاس های مختلف اعم از وسایل نقلیه، کامیون، تریلر،تراکتور و اتومبیل های برقی و ... فعالیت می کند. این شرکت در سال 1899 در فرانسه تاسیس شد. ایران، شرکت ایرانی نمایندگی شرکت رنو در ایران، شرکت رنو پارس می باشد و محصولات خود را در خط تولید سایپا مونتاژ می کند. محصولات دیگر رنو مانند تالیسمان یا داستر توسط شرکت نگین خودرو به بازار عرضه می شود. رنو تا کنون توانسته محصولات متعدد با کیفیتی را تولید کند. مانند رنو کولیوس، رنو داستر اتوماتیک، رنو تالیسمان، رنو اسکالا، رنو لاگونا کوپه، رنو کپچر، رنو فلوئنس دنده ای، رنو اسکالا کروک و ..

 

arta...
ما را در سایت arta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari fsluv بازدید : 136 تاريخ : شنبه 7 تير 1399 ساعت: 13:31

مطالعه ای در دانشگاه پنسیلوانیا نشان می دهد که ورزش باعث کاهش افسردگی ، اضطراب و استرس دوران یائسگی می شود

 

arta...
ما را در سایت arta دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari fsluv بازدید : 151 تاريخ : شنبه 7 تير 1399 ساعت: 13:30